Évkezdő kirándulások

Az első osztályosok az első héten ismerkedtek egymással, az iskolával, annak környékével, és sokat játszottak a szabad levegőn.

Egyik nap kirándultunk a hidegkúti horgásztóhoz, amit többször lelkesen körbefutottunk. A játszótéren kipróbáltuk az összes csúszdát, fociztunk, titkos búvóhelyet építettünk, tornáztunk. Sikerült barátságokat szőni.

A második osztályosok Dégen jártak a Borostyán Erdei Iskolában.

Csudajó móka volt: sokat pancsoltunk a medencében, kirándultunk egy nagyot. A harmadikosokkal közösen keresgéltünk képeket, gyümölcsöket. Megtanultunk számháborúzni is!  Sütöttünk kenyérlángost, s természetesen be is lakmároztunk belőle!

A harmadikosok Dégre utaztak.

Izgatottan készültünk az útra.

Kirándultunk, fociztunk, fürödtünk, számháborúztunk.

Megtanultuk, hogy vehetjük észre, hogy őzbakok élnek a közelben. Megpróbáltunk madárhangokat utánozni.

Esténként naplót írtunk az eseményekről.

Nagyon jó volt újra együtt!!!

A negyedikesek Vácdukán táboroztak, megismerkedtek a környék érdekességeivel, a botanikus kerttel, a helyi vadasparkkal, ahol megetettük Artúrt, a vaddisznót és izgalmas túrákat tettünk a Kígyó ösvényen.

Nagyon sokat számháborúztunk, ipiapacsoztunk és röplabdáztunk, ping-pongoztunk, fociztunk.

Egy rögtönzött szökőkutat is csináltunk.

Tábortűzzel zártuk az itt töltött időt, amit a bátor negyedikesek át is ugrottak.

Az ötödikesek a természet lágy ölén, csodás tájakon túrázva, sok-sok állat társaságában töltöttük el a tanév első napjait Vértesbogláron. A sok közös játék, az önfeledt hangulat felejthetetlenné tette az első felsős kirándulásunkat.

A hatodik osztály a Balaton és a Festeticsek bűvkörébe került. Csodás, aktív, energikus három napot töltöttünk Gyenesdiáson és Keszthelyen. Volt kirándulás, strandolás, kastélyprogram, rengeteg séta, finom fagyi, kevés alvás, sok vidámság.

Jól indult a szeptember!

A hetedik osztály Zamárdiban töltötte szeptember első hetét.

Tovább erősödött a közösség, új osztályszintű álmok szövődtek, cikkek és versek íródtak a hely kiváló vendéglátóinak. A víz hőmérséklete és közege pedig tökéletesen megfelelt a csapat életkori sajátosságainak.

A nyolcadikosok Agárdra a Pákász Tanyára utaztak pár napra.

Szerencsére teljes létszámmal tudtunk részt venni ezen a kiránduláson. Gyönyörű időnek köszönhetően körbetekertük a Velencei-tavat, sárkányhajóztunk és jókat játszottunk.

Jó hangulatú és vidám napokat töltöttünk együtt.

NYEK Gólyatábor, Gólyahét

Idén már a második NYEK-es osztályunk vágott neki kerékpárral a Balaton megkerülésének. Örömmel jelentjük, sikeresen teljesítettük a feladatot!

Az öt nap alatt volt 220 km tekerés, sátrazás, bográcsozás, fürdés, focizás, tollasozás, csapatépítő játékok, vetélkedő.

Az első gólyahetünk alatt pedig mókásabbnál mókásabb jelmezekbe kellett öltöznünk, majd az utolsó nap, szó szerint is GYH-s gólyák lettünk.

De beszéljenek a képek helyettünk 🙂

A kilencedikesekkel pécsi kirándulással kezdtük a tanévet. A városban sok érdekességet láttunk (Vasarely Múzeum, Zsolnay Kulturális Negyed, a világ legjobb plakátjai …)

A szállásunk az orfűi kempingben volt, így a fürdés, a sellőzés, az esti mólóparti, a tábortűz, az éjszakába nyúló világmegváltó beszélgetések is sorra kerülhettek. Végre együtt voltunk!